Kontaktskjema

Fyll ut skjemaet nedenfor så vil du bli kontaktet så snart som mulig.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

IT support og drift

Vi hjelper deg å velge riktig IT-løsning for din bedrift slik at det er enkelt og effektivt å bruke systemet.

Uavhengig om din bedrift er liten eller stor er en serviceavtale din trygghet for å ta vare på IT-infrastukturen.

Utstyret får du levert ferdig satt opp og klart til bruk, vi vet det bare skal virke.

Se under for mer informasjon om innholdet og nivåene for våre serviceavtaler.

 

Raske!

Vi vet du trenger rask hjelp når noe stopper opp. Konsulentene våre har derfor godt med kapasitet for våre kunder.

Vi bryr oss

Vi er genuint opptatt at du skal være fornøyd med oss som IT leverandør, derfor gjør vi alt for at du skal bli fornøyd. Våre tjenester skal gi merverdi.

Faglig sterke

Laget vårt består av mennesker som brenner for faget. For oss er jobben like mye en hobby som et yrke. Vi bruker mye ressurser på internopplæring, og på å gjøre hverandre enda bedre.

Serviceavtalen inkluderer blant annet:

  • Fast kontaktperson
  • Garantert responstid
  • Lavere timekostnader på konsulentarbeid
  • Raskere responstid på verksted (prioritert kunde)
  • Lavere pris på våre produkter
  • Daglig overvåkning av systemet for å hindre virus og annen skadelig programvare
  • Daglig overvåkning av backup (gjelder for kunder med backup-tjeneste)
  • Telefonsupport
  • Årlig statusmøte

Vi deler serviceavtalene vår i fire nivåer:

Nivå 1: IT drift til fast pris. En typisk «All inklusiv» avtale som også kan inkludere hardware.
Nivå 2: Kunder med egen server og ofte mer kompliserte miljøer som krever ekstra rask responstid.
Nivå 3: Kunder med egen server eller mer kompliserte/større nettverk som krever ekstra overvåking
Nivå 4: Kunder uten egen server og enklere nettverk.